.

.








7 Mart 2009 Cumartesi

ZÜLFÜ CANPOLAT




ZÜLFÜ CANPOLAT,


Pana filmden Raci ve Necati Şaşmaz’ın da akrabası. Canpolat, kitapta Kurtlar Vadisi dizisinin nasıl ortaya çıktığını şöyle anlatıyor: “Kurtlar Vadisi Raci Bey’in projesiydi ve onun kafasında zaten oluşmuştu. Biz Cannes’da iken Osman Sınav’la tartışıyorduk. Acaba Deli Yürek’in reytingini yakalayacak bir dizi yakalayabilir miyiz? diye düşünüyorduk. Ben yapabiliriz hocam dedim. Siz Deliyürek’le bir halk kahramanı oluşturdunuz, bir de devlet kahramanı yapalım. Gizli bir kahraman… Mafyanın, çetelerin içine girecek, savaşacak. Devletin ne kadar güçlü olduğunu, ne kadar iyi çalıştığını halka anlatacak. Sonunda bu mafyayı imha edecek. Ama bu mafyanın başında bir baron ve onun da konsülü olmalı.Bu konsülde de mafyayla, kumarla ilgilenen, ne kadar kötü iş varsa ona bulaşan büyükler olmalı. Bu baron da bir dış güce sırtını dayamalı.
Dönünce Raci Bey’le ve Ömer Lütfü Bey’le konuşmuşlar. Kendisi beni davet etti. Bodrum’da mütevazı bir otelde kaldık. Bir dostunun oteliydi. Esasları, omurgayı oluşturacak şekilde 8-9 tane kasete okuma yaptım. Sonra birinci bölümün senaryosu ortaya çıktı. …55. bölüme kadar beraberdik…”
.
Pars Narko Terör ve Şahların Labirenti dizilerinde konsept danışmanlığı yaptı. Birçok gazete ve dergilerde röportaj ve yazıları yayımlandı. Avrupa ülkelerinde birçok üniversite ve derneklerde konferanslar verdi. İngilizce ve Almanca bilen canpolat, evli ve iki çocuk babası.
. .
Ağlama Gözlerim ( İthal Gelin )’den:
"Babam, çok özledim seni,Beni göremeden gittin öbür dünyaya,Gözlerinin açıklığını taa oralardan hissettim.Hani bana hep melek kızım derdin ya. O melek kızının kanatlarını kırdılar,Benim gül kızım derdin ya, Koklamaya kıyamadığın gülünü soldurdular.Bilinmez diyarlara gittim.Böyle olacağını sen nereden bilecektin.Hani anlatmışlardı gözleri kamaştıran sarayları.O saraylar benim için zindandı babam.Uzak diyarlarda hep seni bekledim, Kanatlı beyaz atınla sılaya beni uçurasın diye.Ahh! Babam ah çok özledim seni.Geldim kokunu almaya. Sesini duymaya.Heyhat! Beni bırakıp gitmişsin canım babam.Her gün geleceğim, hep yanında olacağım.Kara topraklara babam diye yüzümü süreceğim.Seni çok özledim babamAç kollarını sar beni . Götür bilinmeyen uzaklara. Babam girmek istedim kara toprağa. Yanına babam yanına.Tarifi yapılamayan nice duygularla, Oraya babam oraya gelmek her şeyden kaçmak için, geleceğim babam, az kaldı cesaretimi toplamaya! "
.

AĞLAMA GÖZLERİM
.
(İTHAL GELİN)
.

Türü : Roman
157 Sayfa – İstanbul 2009
ISBN: 6054200009
Ücreti : 7,90 EURO
Yazar Zülfü Canpolat’ın yazdığı Ağlama Gözlerim (İTHAL GELİN) adlı kitap okuyucularıyla buluştu. Canpolat´’ın ilk kitabı olan eser Bilgeoğuz Yayınevi etiketiyle yayınlandı. Büyük ümitlerle Avrupa`ya gelin gelen bir genç kızın hüzün dolu yaşanmış hayatını konu alan kitap, Avrupa meraklılarına ibretle tavsiye edilecek, bataklığın içinde olanlar ile başarıya ulaşan gurbetçi insanımızın her yönü bu romanda anlatılıyor.Ağlama Gözlerim ( İthal Gelin )’den:"Babam, çok özledim seni,Beni göremeden gittin öbür dünyaya,Gözlerinin açıklığını taa oralardan hissettim.Hani bana hep melek kızım derdin ya. O melek kızının kanatlarını kırdılar,Benim gül kızım derdin ya, Koklamaya kıyamadığın gülünü soldurdular.Bilinmez diyarlara gittim.Böyle olacağını sen nereden bilecektin.Hani anlatmışlardı gözleri kamaştıran sarayları.O saraylar benim için zindandı babam.Uzak diyarlarda hep seni bekledim, Kanatlı beyaz atınla sılaya beni uçurasın diye.Ahh! Babam ah çok özledim seni.Geldim kokunu almaya. Sesini duymaya.Heyhat! Beni bırakıp gitmişsin canım babam.Her gün geleceğim, hep yanında olacağım.Kara topraklara babam diye yüzümü süreceğim.Seni çok özledim babamAç kollarını sar beni . Götür bilinmeyen uzaklara. Babam girmek istedim kara toprağa. Yanına babam yanına.Tarifi yapılamayan nice duygularla, Oraya babam oraya gelmek her şeyden kaçmak için, geleceğim babam, az kaldı cesaretimi toplamaya!
" Zülfü Canpolat "
.
Kimdir ?
.
Elazığ, Palu’da doğdu. İlk, ortaokul ve Lise’yi Elazığ’da bitirdi. 1978 de Fırat Üniversitesi DMMA Makine Bölümüne kayıt yaptırdı. Anarşinin dorukta olduğu dönemlerde eğitimini tamamlayamadan üçüncü sınıfta iken ayrıldı. Hacettepe Vakfında bilgisayar teknolojisi Biltek Bilgisayar kursunu bir yılda başarıyla bitirdi ve Biltek’te beş yıl çalıştı.Beş yıl İMSA şirketi, Coca Cola fabrikasında bilgi işlem müdürü olarak görev yaptı. İki yıl Yeni Düşünce Gazetesi Müessese Müdürlüğü yaptı. Altı ay Almanya’da F.A.Z. Gazetesinde EDV sistemi üzerine kurs gördü.1994 – 1998 yıllarında Almanya’da Nizam-ı Alem Federasyonu kurucu genel başkanlığı yaptı. 1998’den itibaren sinema ve ticaret ile iştigal etti. Pars Narko Terör ve Şahların Labirenti dizilerinde konsept danışmanlığı yaptı. Birçok gazete ve dergilerde röportaj ve yazıları yayımlandı. Avrupa ülkelerinde bir çok üniversite ve derneklerde konferanslar verdi. Ankara’da ikamet etmektedir, İngilizce ve Almanca bilir, evli ve iki çocuk babasıdır. Halen Bizim Anadolu günlük gazetesinin Avrupa haber müdürlüğünü yürütmektedir. 1980 öncesi ELAZIĞ ÜLKÜ OCAKLARI BAŞKANLIĞIda vardır.